Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy w Krakowie
Oddział w Warszawie
poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalisty Administracyjno-Ekonomicznego
do Sekcji Techniczno-Administracyjnej
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie minimum średnie; preferowane wyższe ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne,
- minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku specjalisty ds. administracyjnych,
a w przypadku wykształcenia średniego minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku specjalisty ds. administracyjnych, - doświadczenie w zakresie obsługi spraw zaopatrzenia, magazynu, obiegu korespondencji, transportu, sprawozdawczości,
- znajomość zagadnień administracji,
- znajomość podstawowych zasad rachunkowości i obsługi programów księgowych,
- umiejętność sporządzania zapytań ofertowych oraz rozliczania zamówień,
- znajomość programów pakietu Microsoft Office oraz obsługi urządzeń biurowych,
- zdolność do samodzielnego planowania i realizacji prac,
- sumienność i rzetelność,
- terminowość i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
- komunikatywność oraz umiejętność pracy zespołowej.
Dodatkowe atuty:
znajomość systemów elektronicznego obiegu dokumentów, znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, znajomość przepisów i doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania obiektami, prowadzenia inwestycji i remontów.
Zakres obowiązków:
1. organizacja prac sekcji techniczno-administracyjnej w Oddziale INiG-PIB w Warszawie,
2. kompleksowa obsługa sekretariatu, w tym głównie prowadzenie spraw administracyjno-biurowych związanych z właściwym funkcjonowaniem Oddziału,
3. prowadzenie, ewidencjonowanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z jego bieżącą działalnością,
4. organizacja właściwej obsługi obiegu korespondencji,
5. obsługa poczty wychodzącej/przychodzącej oraz przesyłek kurierskich,
6. obsługa spraw związanych z bieżącą konserwacją i remontami nieruchomości, instalacji oraz urządzeń,
7. prowadzenie dokumentacji samochodów służbowych,
8. ewidencjonowanie i rozliczanie delegacji służbowych,
9. obsługa spraw finansowych Oddziału, sporządzanie raportów i zestawień finansowych, wystawianie dokumentów księgowych,
10. prowadzenie kasy i obsługa kont bankowych,
11. prowadzenie dokumentacji magazynowej,
12. obsługa zaopatrzenia komórek organizacyjnych Oddziału zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem oraz realizacja procesów zakupowych,
13. pomoc w opracowywaniu planów inwestycyjnych Oddziału,
14. obsługa umów najmu i współpraca z podmiotami zewnętrznymi w ich zakresie,
15. komunikacja z urzędami w zakresie niezbędnym do prowadzenia spraw Oddziału.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
Proponowane wynagrodzenie:
6 000 do 6 600 brutto
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu-Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Warszawie
ul. Kasprzaka 25
01-224 Warszawa
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 11.05.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl. Odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
Poszukuje 2 osób na
stanowisko
starszy specjalista administracyjno-ekonomiczny ds. projektów /
starsza specjalistka administracyjno-ekonomiczna ds. projektów
Wymagania dla kandydatów:
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną konwersację- warunek konieczny
- Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, mile widziane ukończone studia podyplomowe lub kursy w zakresie funduszy europejskich)
- Znajomość aktualnych przepisów i wytycznych dotyczących realizacji projektów unijnych oraz kwalifikowalności wydatków (umiejętność praktycznego ich stosowania)
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- Doświadczenie w rozliczaniu finansowym projektów dofinansowanych ze środków UE i/lub opracowywaniu wniosków o dofinansowanie (minimum 5 lat pracy w dziedzinie)
- Sumienność, dokładność w realizacji zadań oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Zakres obowiązków:
- Rozliczanie projektów w zakresie finansowym i administracyjnym zgodnie w umową
o dofinansowanie i wytycznymi, w tym obsługa systemów do ich rozliczania m.in. CST2021, Funding & Tenders Portal - Monitorowanie realizacji projektów i umów o dofinansowanie, w tym postępu zadań, budżetu, harmonogramów, wydatkowania środków oraz osiągania wskaźników i kamieni milowych
- Weryfikacja poprawności ponoszonych wydatków, opisywanie dokumentów finansowych w zakresie ich kwalifikowalności i zgodności z projektem
- Bieżąca obsługa administracyjna projektów w szczególności: składanie wniosków
o płatność, wniosków o zmiany, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów, tworzenie harmonogramów płatności, przygotowywanie załączników finansowych do ewentualnych zmian projektowych - Organizacja i zarządzanie archiwizacją dokumentacji projektowej
- Proponowanie usprawnień i wprowadzanie rekomendacji dotyczących realizacji projektów
- Doradztwo w zakresie prawidłowego rozliczania projektów i aplikowania o środki.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
6300 – 8 100 PLN brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 30.04.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko:
Specjalista ds. certyfikacji
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne lub prawnicze (preferowane zakresu ochrony środowiska lub rolnicze lub leśne energetyki lub pokrewne),
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację w mowie i piśmie,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy z ludźmi, komunikatywność,
- zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- samodzielność, odpowiedzialność oraz kreatywność,
- dobra organizacja pracy, dokładność i staranność,
- doświadczenie w pracy na dokumentach i wykonywania prac administracyjnych,
- umiejętność obsługi oprogramowania MS Office.
Zakres obowiązków:
- praca w Biurze Systemów Certyfikacji Biomasy – Systemie KZR INiG,
- obsługa klientów w aspektach formalnych,
- weryfikacja dokumentacji klienta (w tym dokumentacji audytowej) zgodnie z wymaganiami Systemu KZR INiG,
- nadzorowanie uczestników systemu KZR INiG,
- uczestnictwo w rozwiązywaniu zagadnień merytorycznych zgłaszanych przez klientów, kontaktowanie się uczestnikami i jednostkami certyfikującymi w merytorycznym i formalnym zakresie,
- praca z elektroniczną bazą klientów.
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w pracach administracyjnych,
- doświadczenie/wiedza z w obszarze audytu (np. finansowy, energetyczny, jakości, inny),
- doświadczenie/wiedza z obszarów technologii produkcji biopaliw/paliw z biomasy/biogazu/wodoru odnawialnego,
- znajomość aktów prawnych w obszarze odnawialnych źródeł energii,
- doświadczenie w pracy z systemami certyfikacji wyrobów/systemów,
- czynne prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Proponowane wynagrodzenie:
6100 – 7200 PLN brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 25.04.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko:
Starszy specjalista ds. certyfikacji
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne lub prawnicze (preferowane zakresu ochrony środowiska lub rolnicze lub leśne energetyki lub pokrewne),
- min. 3 letnie doświadczenie w obszarze obliczania śladu węglowego lub ochrony środowiska lub kryteriów zrównoważonego rozwoju lub prawa energetycznego lub prawa odpadowego lub pokrewne,
- czynna znajomość języka angielskiego umożliwiająca tworzenie dokumentów języku angielskim i komunikację w mowie i piśmie,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy z ludźmi, komunikatywność,
- zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- samodzielność, odpowiedzialność oraz kreatywność,
- dobra organizacja pracy, dokładność i staranność,
- umiejętność obsługi podstawowego oprogramowania MS Office.
Zakres obowiązków:
- opracowywanie zagadnień merytorycznych w zakresie certyfikacji KZR INiG,
- opracowywanie i aktualizacja dokumentów Systemu KZR INiG,
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń,
- przygotowywanie materiałów do spotkań roboczych,
- uczestnictwo w rozwiązywaniu zagadnień merytorycznych zgłaszanych przez klientów, kontaktowanie się uczestnikami i jednostkami certyfikującymi w merytorycznym i formalnym zakresie,
- praca w Biurze Systemów Certyfikacji Biomasy – Systemie KZR INiG
- nadzorowanie uczestników Systemu KZR INiG,
- praca z elektroniczną bazą klientów.
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie/wiedza z w obszarze audytu (np. finansowy, energetyczny, jakości, inny),
- doświadczenie/wiedza z obszarów technologii produkcji biopaliw/paliw z biomasy/biogazu/wodoru odnawialnego,
- znajomość aktów prawnych w obszarze odnawialnych źródeł energii,
- doświadczenie w pracy z systemami certyfikacji wyrobów/systemów,
- czynne prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Proponowane wynagrodzenie:
6100 – 8300 PLN brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 25.04.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy w Krakowie
Oddział w Warszawie
poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalisty Inżynieryjno-Technicznego
Wymagania:
- wykształcenie wyższe chemiczne lub pokrewne,
- umiejętność obsługi urządzeń kontrolno-pomiarowych ze szczególnym uwzględnieniem urządzeń wykorzystujących metodę GC,
- umiejętność stosowania metod statystycznych do oceny jakości wyników pomiarów,
- znajomość zagadnień automatyzacji aparatury kontrolno-pomiarowej wykorzystywanej w analizie chemicznej,
- umiejętność samodzielnego planowania, ustalania harmonogramu realizacji prac i usług badawczych oraz nadzoru nad ich terminowym wykonaniem,
- znajomość sporządzania dokumentacji związanej z bieżącą obsługą zleceń,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2, umożliwiającym swobodną komunikację i biegłe czytanie dokumentacji technicznej,
- znajomość programów pakietu Microsoft Office,
- umiejętność organizacji czasu pracy, sumienność i rzetelność,
- umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnej,
- czynne prawo jazdy kategorii B.
Mile widziane: doświadczenie w planowaniu i koordynowaniu badań, znajomość zasad funkcjonowania systemu zarządzania jakością w laboratoriach badawczych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Główne zadania:
- praca w laboratorium badawczym, w tym pełen nadzór metrologiczny nad powierzonymi urządzeniami pomiarowymi,
- wykonywanie pomiarów, ocena jakości wyników, opracowywanie dokumentacji z badań zgodnie z wymogami PN-EN ISO/IEC 17025,
- udział w projektach badawczych i usługowych, a także planowanie ich prawidłowego wykonania,
- dbałość o terminowość wykonywania zleconych prac,
- utrzymywanie kontaktów z urzędami, dostawcami, wykonawcami oraz innymi stronami w zakresie powierzonych zadań,
- sporadyczna praca w terenie (kilkudniowe wyjazdy służbowe).
Oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, pracę w renomowanej jednostce naukowo-badawczej, możliwość rozwoju naukowego i podnoszenia kwalifikacji oraz bogaty program socjalny, w tym dofinansowanie do prywatnej opieki zdrowotnej.
Wynagrodzenie: 6 500 do 7 200 brutto
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu-Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Warszawie
Zakład Nawaniania Paliw Gazowych
01-224 Warszawa
CV i list motywacyjny zawierający zgodę na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 23 kwietnia 2025r. na adres: rekrutacja@inig.pl z adnotacją: „Nabór na stanowisko Specjalisty Inżynieryjno-Technicznego w Zakładzie Nawaniania Paliw Gazowych”.
Odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
Oddział w Krośnie
poszukuje osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista Inżynieryjno-Techniczny/Specjalista Inżynieryjno-Techniczny
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe II st. o kierunku zw. z przemysłem naftowym np.: górnictwo
i geologia, gazownictwo, eksploatacja złóż węglowodorów, inżynieria naftowa; - znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym;
- znajomość rysunku technicznego i prostych konstrukcji mechanicznych;
- znajomość obsługi komputera, w tym biegła pakietu Microsoft Office,
- umiejętność sporządzania pisemnych opracowań i dokumentacji – raportów z badań;
- umiejętność zarówno pracy w zespole, jak i samodzielnej pracy indywidualnej;
- dobra organizacja pracy, komunikatywność, dokładność, zaangażowanie
i odpowiedzialność za powierzone zadania i terminy; - dyspozycyjność (wyjazdy w delegacje).
Dodatkowe atuty:
- znajomość programów graficznych np. Corel, Photoshop;
- doświadczenie w pracy w laboratorium;
- zdolności manualne w rozumieniu obsługi sprzętu pomiarowego, próbników i innego osprzętu badawczego.
Główne zadania:
- pobór próbek ciśnieniowych płynów złożowych – kilkudniowe wyjazdy delegacyjne;
- obsługa aparatury do badań właściwości fazowych płynów złożowych (PVT) oraz innej aparatury badawczej;
- obsługa i praca ze specjalistycznym oprogramowaniem symulacyjnym
i obliczeniowym; - przegląd i obsługa techniczna aparatury;
- sporządzanie raportów z badań, opracowywanie dokumentacji powykonawczej;
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- pracę w renomowanej jednostce naukowo-badawczej,
- możliwość rozwoju,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
38-400 Krosno
ul. Armii Krajowej 3
Proponowane wynagrodzenie:
5100,00-6100,00 zł brutto
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 11.04.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Informacja o wewnętrznej procedurze zgłaszania naruszeń prawa, zgodnie z ustawą o ochronie sygnalistów z dnia 14 czerwca 2024 r., znajduje się pod linkiem: https://inig-pib.bip.gov.pl/regulamin-dokonywania-zgloszen-naruszen-prawa-oraz-podejmowania-dzialan-nastepczych/zglaszanie-naruszen-prawa.html