Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy w Krakowie
Oddział w Warszawie
poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalisty Administracyjno-Ekonomicznego
do Sekcji Techniczno-Administracyjnej
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie minimum średnie; preferowane wyższe ekonomiczne, administracyjne lub pokrewne,
- minimum 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku specjalisty ds. administracyjnych,
a w przypadku wykształcenia średniego minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku specjalisty ds. administracyjnych, - doświadczenie w zakresie obsługi spraw zaopatrzenia, magazynu, obiegu korespondencji, transportu, sprawozdawczości,
- znajomość zagadnień administracji,
- znajomość podstawowych zasad rachunkowości i obsługi programów księgowych,
- umiejętność sporządzania zapytań ofertowych oraz rozliczania zamówień,
- znajomość programów pakietu Microsoft Office oraz obsługi urządzeń biurowych,
- zdolność do samodzielnego planowania i realizacji prac,
- sumienność i rzetelność,
- terminowość i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
- komunikatywność oraz umiejętność pracy zespołowej.
Dodatkowe atuty:
znajomość systemów elektronicznego obiegu dokumentów, znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, znajomość przepisów i doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania obiektami, prowadzenia inwestycji i remontów.
Zakres obowiązków:
1. organizacja prac sekcji techniczno-administracyjnej w Oddziale INiG-PIB w Warszawie,
2. kompleksowa obsługa sekretariatu, w tym głównie prowadzenie spraw administracyjno-biurowych związanych z właściwym funkcjonowaniem Oddziału,
3. prowadzenie, ewidencjonowanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z jego bieżącą działalnością,
4. organizacja właściwej obsługi obiegu korespondencji,
5. obsługa poczty wychodzącej/przychodzącej oraz przesyłek kurierskich,
6. obsługa spraw związanych z bieżącą konserwacją i remontami nieruchomości, instalacji oraz urządzeń,
7. prowadzenie dokumentacji samochodów służbowych,
8. ewidencjonowanie i rozliczanie delegacji służbowych,
9. obsługa spraw finansowych Oddziału, sporządzanie raportów i zestawień finansowych, wystawianie dokumentów księgowych,
10. prowadzenie kasy i obsługa kont bankowych,
11. prowadzenie dokumentacji magazynowej,
12. obsługa zaopatrzenia komórek organizacyjnych Oddziału zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem oraz realizacja procesów zakupowych,
13. pomoc w opracowywaniu planów inwestycyjnych Oddziału,
14. obsługa umów najmu i współpraca z podmiotami zewnętrznymi w ich zakresie,
15. komunikacja z urzędami w zakresie niezbędnym do prowadzenia spraw Oddziału.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
Proponowane wynagrodzenie:
6 000 do 6 600 brutto
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu-Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Warszawie
ul. Kasprzaka 25
01-224 Warszawa
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 11.05.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl. Odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.